vineri, 18 iunie 2010

Folclor Nepieritor, 12 Iunie 2010

"Dragii nostri bun gasit din nou! O sa va bucurati si astazi, nu doar de soare, de vreme buna, ci si de cantece frumoase. Cantece interpretate de o fata la fel de frumoasa si talentata, o fata din zona Huedinului pe care ati mai vazut-o la televiziune, pe care ati mai ascultat-o si la radio, dar pe care sunt convinsa o sa va faca mare placere sa o urmariti aici, in cadrul emisiunii FOLCLOR NEPIERITOR. Bun venit Lucia Potra!...Si pentru ca lucrurile sa fie dintr-un punct de vedere echilibrate m-am gandit eu ca doar impreuna cu Luci parca eram asa prea singure in platou si ne-am gandit sa ne aducem ajutoare. Ne-am gandit sa aducem un fecior, dar nu oricare, unul si frumos, si talentat; unul care sa ne incante atat pe noi cat si pe dumneavoastra. Eu il cunosc si chiar de multa vreme si nu din orice context. Il cunosc din cadrul festivalului pe care dumneavoastra stiti cat imi este de legat de suflet "Ion Cristoreanu", festival la care invitatul nostru a fost laureat si apoi a mai fost si la altele, a mai avut si alte aparitii…Dar sa nu va mai tin in suspans, sa-I spunem cu totii bun venit lui Razvan Nastasescu."



0 comentarii:

 

  © 2009 Maria Golban

True Contemplation Blogger Template by M Shodiq Mustika